Sizin pazarlama otomasyonunuzda ne eksik?

Yeni teknolojilerin sonucu olarak müşterilerin değişen ve karmaşık hale gelen davranışları pazarlama...Devamı

DevOps ve Tasarım Odaklı Düşünme Konçertosu

Dijital yıkımın hüküm sürdüğü günümüz ortamında IT hizmetlerinin dar boğaz oluşturması kabul...Devamı

Yeni Dijital Ekonomiye En Hazır Ülkeler ve Türkiye

Günümüzde ilk aşamasını yaşamakta olduğumuz Endüstri 4.0 sadece mühendislik veya tıp gibi...Devamı

Dijital Dönüşümde Çevik Pazarlama. Gereksinimler ve Kaynaklar.

Dijital dünyadaki gelişmeler arttıkça pazarlama, sadece yaratıcılık ve marka yönetimi gibi kavramların...Devamı

Finans Sektöründe Dijital Dönüşüm

Finans sektörü teknolojinin hızına çok daha hızlı adapte oluyor. Akıllı telefonlarda yakalanan...Devamı
Creative Commons License
Except where otherwise noted, the content by Gökhan MERCANOĞLU is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.